Överraskniiing för sötnos!

Grattis i efterskott min Niki,

Frida o jag vaknar iaf, vid typ 9 ;O.. fett jobbigt, men vi knatar upp iaf och käkar! fixar oss, osv! Sen drar vi in till stan, träffar Bella vid bussen (fanva längsen det var gumman) så vi sitter typ o snackar med henne påväg in till stan, sen åker vi till högtorget iaf och hämtar ut biljetter till bion, ;) ringer till Nikis mamma (Marina) och bestämmer att vi ska träffas vid Åhlens.. Niki blev fett överraskad, trodde att hon skulle vara på sin mammas jobb hela dagen.. men så blev det inte lilla gumman!! Sen gick vi o fikade.. gick runt på stan och kollade lite, hon fick en tröja av oss och jag köpte en SVEA mössa!!! *STOLT! hahaha, sen gick vi på bio "Ratatouille" fett gullig asså! (a) sen när vi skulle dra till Bk för att käka träffar vi Caoline och Elin på plattan! underbart att se er tjejer :D<333

käkade iaf på BK, sen kom Marina och jag, Niki och Marina åkte till Gullmars där jag tog bussen mot Schittans hus hahaha, ;) kom dit, typ va inne lite på datan, sen kollade på DH <3 bäästa! OMG... sen hahahha hade vi hur kul som helst på data eller hur IDA!?!!???!! hahahaha OMG! =) roligaste dagen! Tack alla som underhöll mig <333 (bilder kommer senare)

saknar förresten min Lovisa! </3


image255

BYEBYE<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0