@Schmidts house<3

idag är det äntligen höstlooov :D jippiii... och jag har sovit hos min filur Ida :D<3

igår fredag vaknar jag fett tidigt, omg fan jag trodde det var lördag, men jag kliver upp o käkar lite drar till skolan, :/ ingen idrott, bara typ teori, ;P tråååkigt, sen bara tråkiga lektioner! Svenska yfan, asså.. nått jävla högskoleprov, hur svårt som helst asså!! hahah :/

sen åkte jag hem o käkade lite, skulle dra till träningen! Kommer ner till bussen, men typ springer hem och hämtar en tröja, kommer tillbaka och ska ta 821 till tyresö.. men den är typ hur mkt som helst försenad :@ så jag tar 401 ill Älta gård i och med att jag kan ta 840 också därifrån, på bussen sitter Jimmy och Lovisa (fanva trevligt) sen kommer typ bussen 15 min försent, men det gör inget för jag skulle ändå vli tvungnen att vänta på bussen till hallen för jag skulle åka med Jenny och Petter, :) träffar Madde i tyresö och sen tar vi bussen til hallen, :) när vi kommer dit är Elin, Caoline, och Ida vid busshållsplatsen för att möta oss! :) haha men inte mig* hahah utan Petter hahaha.


sen är det typ bara 1 som ska träna :S men vi stannar kvar iaf, för att kolla på juniorernas match haha sen får Ida en lite ide när de andra (Jenny, petter, madde och jennifer) har gått till vivio.. hahah att vi ska spionera på dem, OMG vi typ ligger i skogen och sen smyger på dem hahaha vilket liv vi (jag, Elin, Caoline och Ida) har asså!! :)<3 derby ;) Tyrold vann tillslut med typ 29-21 eller nått, sen åkte jag hem till Ida och vi va typ inne på data o pratade med lite olika människor hahahaha ;) fett trevligt, sen sätter vi oss med Linus o Idas mamma o kolar på slutet av Troja (Brad Pitt e bara för snygg i den filmen) <3 hahah sen ska vi blåsa upp min madrass och det gick fan inte så bra asså, hahaha det låter typ hur mk som helst, haha sen så åker typ "ploppen" eller vad man ska sga ut och Ida skriker hahaha shiit va vi garva!! ;) <3 vi somnar typ vid halv 2 eller nått, när Ida har släckt lampan så somnar vi utan att ens säga "godnatt".. :P

nu gör vi oss iordning, sen ska vi träffa Jenny, ;) och senare ska vi ha tjejmiddag hemma hos mig med laget ;) <33

image250
Schmidt<3Erixon, sann kärlek!

men skriver mer sen (eller imorgon, får se om jag pallar skriva ikväll)
BYEBYE <33

Kommentarer
Postat av: Paola

det verkade som en rolig och soft natt...

2007-10-28 @ 02:44:53
URL: http://paolita.blogg.se
Postat av: jenniiee

jaja, abslout :)

2007-10-28 @ 21:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0