Schmirre och träning<3

Onsdagen var ganska seg i skolan.. men bara 3 lektioner jippiii!! sen åkte jag in till stan för att träffa IDA :D<3 sen drog vi till Huddinge för att träffa några kompisar till Ida, men se pallade vi inte pka till Gladö för att träffa dem!! så vi drog till Tyresö istället.. chillade hemma hos Ida ett tag, sen drog vi med Linus till hallen (för att han skulle träna) hahaha Ida du e för söööt när det gäller... hahahaha you knnow ! ;) sen kom typ alla.. underbart kul att träffa alla igen :D<3 käärlek till er tjejer!! Sen tränade vi typ (inte så många menmen) sen så säger Anders (lagledare) att jag, Carro och Jennifer ska spela match på lördagkväll (vaddå förstöra hela kvällen) så det blir alltså 3 matcher i helgen!! hahaha.. imorgon ska jag vara med min Caoline :D<3 sen match haha..

haare bääst <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0