snart 1 november!

hahaha, nu e jag hemma igen! o min lilla älskade pippifågel har typ gjort illa sig :/ lååter fett töntig men de är min bebis!! <333

har som sagt var varit hemma hos Ida sen igår kväll, faaan va rolig vi hade det!! omg gumman, alltid lika kul med dig! <3 idag har vi vaknat typ ganska sent, sen sa vi typ att vi skulle gå upp i en timme men vi pallade aldrig! ;P sen gick upp iaf, och käkade frukost med Idas mamma (hahha fett roliga historier), gick för att göra oss i ordning för att dra en sväng i till staden! skulle träffa någon kompis till Ida som jobbar på 3 på Thorhildsplan, men hittade honom aldrig så vi pallade inte, så vi drog till centralen och träffade en annan kompis till Ida, Wigis... men sen pallade vi inte vara i stan mera så vi drog hem till Ida igen.. käkade middag med hennes familj! alltid lika kul familjen SCHMIDT!!! :) drog med Linus o Marita till hans träning, kollade på den (och alla fina pojkar) hahahhaa, roligaste IDA!! looverboy och boyfriend!! haha :D <3 sen skulle jag också träna va det tänkt, men syster hade inte packat mina sulor till skorna så där sprack den planen, pappa o jag åkte hem istället :/ så nu e jag hemma o ska väll typ soova,

träffa Lovisa imorgon iaf, :) saaaknat diiiig gumman ! </333

Men haaare bääst alla <33

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Hej!
Kika gärna in på min blogg.. två nya tips idag om hur du kan piffa till din bloggdesign...

2007-10-31 @ 23:24:09
URL: http://designadinblogg.blogg.se
Postat av: Jennie

det skulle vara kul, men är inte så teknisk att jag fattar!

2007-11-01 @ 22:51:32
Postat av: Lovisa

Jenniiiie haha din pippi är en shemale HAN får ägg och sen blev HAN en HON!!! du är söt

2007-12-03 @ 22:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0