Värsta/bästa dagen! :/

okej, värsta/bästa dagen i mitt liv asså.. jag vaknar (ååh jag har sovmorgon) somnar om, vaknar vid 8 igen!! går upp, allt är bra.. hahaha hittar faktiskt nått att ha på mig!! sen kommer vi till att jag ska gå, ska precis gå och jag HITTAR inte min jacka.. sen kommer jag på att den förmodlingen ligger i hallen med FRIDAS ipod i.. :S OMG!! men jag springer iaf till bussen o åker till skolan, shit kunde fan inte koncentera mig på historian, sen käkar vi och typ tjejerna ba: "Jennie, vi fattar inte varför du e kvar?!??!?!?!??!" så jag snackar med mina lärare och jag får åka, springer till bussen o åker till Tyresö.. fan va jag mådde dåligt asså!! jenny o elin smsade och lugnade mig, TACK MINA ÄNGLAR!!! när jag kom ill Tyresö skola så typ sprang jag in i hallen, o där låg min jacka o min ipod.. :D:D faaan va glad jag blev!!!!!!!!! sen åkte jag till stavan för att träffa Frida.. vi åkte hem och nu sitter jag här..

ikväll kommer familjen Andersson :D<33

byebye sötnosar :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0