-25 september-

har haft så mkt att göra menmen nu sitter jag hära igen..

Veckan har varit asjobbig.. "ekologi-prov" typ en massa inlämningar och prov till nästa vecka så de är mycket plugg. Skolan är som vanligt.. tråkiga lektioner men tack vare klassen så tar mig sig igenom det iaf.. Sarah, jag, Robin o hans kompis satt typ aslänge i matsalen och snackade om en massa.. hahah Robin e bäääst på att härma olika människor jag lovar eller hur Sarah?! haha fanva vi garva..

match ikväll mot Tyresö då jälvar!!!! haha right girls?! :D <3 jag klarar mig inte utan er tjejer! Niii e verkligen bäst, Tyrold Dam/ A-flickor !

image237

Jenny, Anna, Jennie, Ida, Mellis, Josse, Lina, Jennifer, Carro, Emelie
och Soffan
saknas på bilden: Madde, Elin, Anna (stora), Veronica, Cissi och Elin (nya)

BYEBYE <3333

Kommentarer
Postat av: soffan

jennie du har glömt skriva upp mig på bilden(a)

2007-09-27 @ 19:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0