dagen med tjejerna <3

vaknade kl. 06.15 av att mobilen ringer.. åååh pallar fan inte att gå upp men tar mig tillslut upp ur sängen!! gör mig i ordning för att gå till skolan och ha idrott.. någon form av softboll på idrotten.. hahaha mitt lag var bäääst!! =) även fast vi förlora.. haha

sen efter skolan drog jag och Sarah hem till mig.. hon hade typ aldrig varit i Älta!! :O hahhaha.. käkar lite mellis och kollar typ på alla i klassens facebook.. sen ringer vi till Frida och bestämmer att vi ska möta henne vid Saltsjöbanan.. åker till Sickla för att ta saltsjöbanan mor Igelboda.. Sarah ringer för första gången och beställer KEBAB!! hahaha hon hade aldrig ätit det förut.. haha.. åker till typ nått på N.. haha kommer inte ihåg.. och går i på typ grillen.. träffar en kille från vår klass där.. Nisse.. =) sen går vi hem till Frida och käkar.. kollar på en speciell i gamla skolkataloger.. haahahha.. sen kommer Maria och Josefin också.. kollar på Idol och sjunger SINGSTAR!!! faaan va vi e bääst assåå.. =) <333 bilder finns på
www.browndiie.bilddagboken.se

nu sitter jag hära framför datan.. måste typ sova snart.. shiiit vad jag e trött!! Match imorgon sen tror jag att jag ska träffa Lovisa.. =)

CHAOOOO <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0