första seriematchen med A-flickslaget

vaknar av att pappa kommer in och säger att jag ska vara i hallen om en timme (sitta i sekitariatet) åååhh fanva tråkigt.. menmen. Kommer dit lite sent och sätter mig vid bordet.. hahaha värsta spännaden matchen mot Tyresö. Men det vann iaf med 19-17 haha.. värsta bra! Mammsen och jag hade värsta problem med bilen sen.. haha alla vindrutetrokare gick typ.. men sen lyckades vi iaf stänga av allt!! när vi kom hem så käkade jag lite. Åkte till matchen (lite sent) fick fan springa till hallen. När jag kom dit gick jag in i omklädningsrummet så var typ 5 st där :O vare inte match snart??! men det var tydligen bara vi som skulle spela. Jenny berättade att Carro låg på sjukhus :O :O fanva rädd jag blev. Men det var tydligen bättre idag iaf.. sen gick vi ut och tog en promenad med laget! Elin var jätteledsen, gumman jag finns här! sen började vi värma upp, vi fick låna några 93:or. Tack tjejer för det!!! sen spelade vi jättebra, 13-12.. vi spelade för dig Carro!!! satsade för dig och som du skulle ha gjort.



CHAOOO <333


Kommentarer
Postat av: caoline

tack gumman, vad bra att ni vann iafl :) jag älskar er alla / eran carro <33333

2007-09-23 @ 11:32:12
URL: http://caoline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0