helg, nästa blir New York!

plugg som vanligt, men vafan måste ta paus nu!!

Vi vann iaf matchen mot Tyresö med 19-15.. Yees! <3 fanva bra :D spelade jättebra tjejer.. nu är A-flickorna i E-tuna och spelar Sm..
förlåt för att jag inte kunde följa med!! det känns som om jag är värsta svikaren! jag vet inte hur ni känner, men det verkar som om ni är "besvikna/sura" på mig eftersom ingen har velat svara på mina sms.. så jag vet ingenting. men förlåt iaf </3

Snaart ere iaf New York bara 4 dagar kvar tills jag drar!! Innan dess äre tyvärr matteprov, historia inlämning, skolfoto osv.. hahaha men shiit va roligt det ska bli!! Kommer sakna alla här hemma!

var hos Lovisa igår.. vi hade asroligt, fan vikken promenad vi gjorde!! Runt typ hela Österskär, kollade på deras nybyggda hus som snart e färdigt!! och vikka disskussioner vi hade om en massa saker. Sen skulle hennes pappa och hans tjej på "glitterfest" haha fan va vi garva åt honom!! Värsta bögklädsel!! haha men han var cool.. Lovisa kommer du ihåg vad du precis innan hade sagt?! hahahaha Fan va jag har saknat dig gumman!! bästavänner, <33 sen lagade vi mat (världens bästa tacos) hahaha.. käkade och badade och bastade!! kollade på "Ondskan" hahaa.. snacka om att Alex (Lovisas brorsa) förstörde allt genom att ligga och snarka!! hahahaha.. sen kollade vi lite på "crossroads" tills vi somnade. tack för att jag fick låna din ipod till NY!!!! :) <33

Haarebääst alla <333

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fan vad kul vi hade, kommer sakna dig sjukt mkt :'(
ÄLSKAR DIG!!

2007-09-30 @ 15:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0