Katrineholm'07

ojoj.. världens snabbaste helg tror jag!!

Tänkte sammanfatta lite kort men.. kom hem i fredags vid 2 (skönt att sluta tidigare) sen kom Roger (tränare) och hämtade mig.. sen bar det av mot Katrineholm.. hahaha Josse&jag i bilen.. Jennies kommentar: "Titta en älg!!!".. Josse och Roger: "Jennie förfan det är ju en häst" hahaha faan va mobbad jag blev.. men den bjuder jag på! hahaha =) sen kom vi fram, nästan först och packade in alla saker i rummet.. städade undan bord och började lägga ut våra saker.. kollade lite i hallen och väntade på de andra.. sen var det träning vid 7 tror jag.. helt okej träning.. kvällsmackor och såklart var vi ju tvungna att spana in alla killar! Eller hur ida?! haha =) sen somnade vi ganska snabbt..
vaknar av kalle anka kl 7 :O men vi gömmer oss under täcket och somnar om.. sen är vi iaf tvungna att gå upp o käka frukost.. tränar helt okej träning.. käkar lunch och chillar ett tag innan det är löpning och träning igen.. efter träningen så käkar vi middag och sen drar vi till badhuset.. fiiina magar eller hur ida?! haha spec 2 st.. =) dushcar och går tillbaka till vårt rum.. sen sitter vi typ och snackar med ett par killar från p-91.. sen följer vi med dem ut och chillar.. är med dem hela kvällen tills vi blir tvingade att sova.. haha =P
när väckarklockan ringer nästa morgon så är det ingen som går upp.. utan alla vaknar vid 8 :O och då är det bara 1 timme kvar till träning.. käkar, tränar och har spelarmöte.. sen tränar vi igen och packar ihop oss för att åka hem.. Josse och jag somnar i bilen och sover nästa hela vägen hem!! Underbart rolig helg.. <333



BYEBYE <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0