På nya äventyr med Ida Schimdt

haha ojj vikken dag asså..

går till skolan som vanligt, labbar med Sarah.. haha grymt bäst vi var eller hur?! haah sen har vi bara 2 lektioner till så vi slutar vid halv 1.. tar bussen in till stan för att träffa Ida.. =) <3.. efter mycket om och men så träffas vi och bestämmer att vi ska träffa en kompis till Ida vid Mariatorget.. hahaha ingen av oss hade en anning om vart det låg men tillslut träffar vi honom iaf.  =) sen vid 2 åker vi med pendeln mot Märsta.. och kliver av vid Upplands väby för att träffa några andra kompisar till Ida.. vid ca 4 åker vi därifrån mot Stockholm för att sedan byta till pendeln mot Handeln.. där träffar vi en annan kompis.. det verkligen ÖSREGNAR så vi tar skydd i Haninge C.. efter ett tag måste jag iaf hem.. Från Nacka/Mariatorget/Märsta/Stockholms C/Handeln/Älta.. hahha =P så nu sitter jag här! ska väll börja plugga och sen duscha.. (fryser fett mkt).. Ida du e verkligen en vän som alla borde få ha!! Du får mig alltid att le.. du o jag alltid <33



BYEBYE <33

Kommentarer
Postat av: ida schmidt

haha va raaar ! (=
jeer + idsc <3

2007-09-18 @ 15:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0