BRYSSEL 2008!!!

Hej allihopa,
nu e jag tillbaka från Bryssel! ;) Helt otroligt kul vi hade där, Si1 <33 jag säger bara; krök, gemenskap, föreläsningar, och spåååårat!! :) beskriver resan väldigt bra !!! bilder finns på bilddagboken och på facebook!

Helgen var väldigt kul också, hemma igen på fredagen, farmor och de var där då!! Sjukt kul att träffa dem igen! DUSCHA var det första jag gjorde när jag kom hem, sjukt sköönt. Sen kollade på syrrans match med farbror och kusninen! :) de förlorade tyvärr men sånt e livet!! :(

lördagen, in till stan med mamma och frida, köpte en klänning! :) Sen ut till Nacka för att kolla skuru spela mot Tyresö ;) Vinst YEEAH! Grattis till segern i årets team sportia cup! ;) <3 Sen kom Lovisa hit och var här hela kvällen! Mys med dig gumms.

söndag, syrrans konfirmation på förmiddagen, sen alla här hemma på typ middag! Sen till några som jag ska vara barnvakt till nästa helg och sen powerwalk med Belliz, alltså väldigt bra dag!!
nää nu blir det Pretty Woman på tv3 ;) (a)

// ERIXON <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Brysseeeeel! :D

2008-04-29 @ 20:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0