Fredag 11/4

Som jag skrev i tidigare inlägget trodde jag att det skulle bli en stressig dag idag.. och det blev det verkligen!! ;S Skoolan började med handboll (: roliigt. Sen typ inget mer speciellt förutom talet som jag skulle hålla inför klassen på svenskan! ;P Det gick faktiskt bra. :) Springa till bussen för att hinna, och typ springa till dagis och hämta sötaste Ludvig. Sen var vi ute i parken och "lekte" tills mamma Tove kom hem. Då sprang jag in till mig för att hämta lite saker till träningen, tränade (hahha jag och Josse roligaste) Från träningen fick jag som tur var skjuts till Saltsjö-Duvnäs och Ellen.. Jag, ellen, Sarah, Frida och Jakob kollade på "Hostel" USCH!! :( hah (a) men sen blev det iaf lite bättre, med music and lyrics! Hem därifrån och nu är jag äntligen hemma.

Snart ere BRYSSEL!!!!!! AAH, det ska bli sååå kul!!

// ERIXON <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0