Fredag 4/4

Jippi, nu är det äntligen fredag! Tänkte gå och lägga mig tidigt igår.. men så blev det inte! Typ prata i telefonen, messa och kolla film ;P

Idag vare en sjukt skön idag i skolan! Idortt förta lektionen, och då var det dans med typ 4 klasser!! hahah, sen vare pardans, jag och Robin haha ! Bäst på bugg. ;) Sen skulle vi ha samhälle men vår lärare var sjuk (som vanlig) så det blev ingen, typ en massa uppgifter men de orkade vi inte göra. SÅ jag, Ellen & Frida satte oss i kafeterian och chillade. :) sen matte lektion och ingen svenska heller. Dagen slutade 12.15! :)

Nu sitter jag hemma hos Caoline, vi ska väll chilla. Sen träning ikväll och efter det hem till Caolines pappa! :) MYS! <3

// ERIXON <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0