Handboll <3

Har haft grymt mkt att göra så jag har inte haft tid att blogga på ett tag. :) Men jag har haft en bok att läsa ut men asså jag hade bara läst typ 100 sidor igår och jag skulle 318 tills idag ;S Men jag fick lite sms då och då som väckte mig. Taack <3  Haha annars hade jag somnat.

Grattis till Rasmus <3

Handboll iaf, Ystad spelade ju sin andra match mot RIK i tisdags, sändes faktiskt på tv ;D jippii.. :) De vann iaf med 10 bollar jaaa, nu väntar returen i Göteborg på fredag, vinner Ystad är de klara för semi ;D annars väntar ännu ett möte hemma!! GOOO YSTAD!
Hammarby-Guif= 33-27 (2-1 i matcher)
Sävehof-Lindesberg= 29-21 (3-0 i matcher)
Lund-Alingsås=25-23 (2-1 i matcher)
Ystad-RIK= 31-21 (2-1 i matcher)

Idag torsdag möts:
Alla lag förutom RIK-Ystad som alltså spelar imorgon. Mer info om dagens matcher kommer ikväll :)

Nää nu ska jag vara lite social mot Eliiise ;D haha (a) :)

//ERIXON <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0