Oh jaaa!

Äntligen funkar det att skriva igen. Grymt tråkigt när det inte har funkat! :/

Hm i mitt liv har det väll egentligen inte hänt så mkt sen sist.. eller har de det? Jag har börjat skolan igen, ;S kul att se alla igeen.. :) Men först var det ett besök på SÖS (Södersjukhuset) för att kolla mitt öga ;S det gick bra och som tur är behöver jag inte ta bort vageln, (för då skulle jag missat min sista match) och behöva ha glasögon i 2 HELA veckor, NEJTACK! Igår var det också möte om Bryssel (wiiih det är bara 12 dagar kvar) :) Mitt plan ska åka vid 13 och då är det jag, Annelie, Jossan, Robin, Ebba, Höken, Julia, Gorgon, Värmon, Sofia,  som åker!! Resten kommer åka senare på dagen! ;) hihi (a) Grymt kul def ska bli! (a) haha men vår lärare Helene som också ska med typ började snacka om alkohol och sånt. Hon ba:" Om det är någon av er som skulle få för er att dricka där nere kommer jag skicka hem er omedelbart!!!!!" haha OUPS. det är ju 16 års gräns där nere! ;) (a) "HAHA Calle Bildt" alla i klassen fattar ;)

idag (tisdag) hade vi någon form av teambuildning dag. :) haha det var väldigt roligt faktiskt! Speciellt pga Viktor hah (A)

Nu blir det att jag ska kolla på den tredje kvartsfinalen Ystad-RIK! :) det står 1-1 i matcher ;) (a) HEJA YSTAD!!!!!
<333


jag hoppas jag får ett telefonsamtal ikväll ;) (a)
// ERIXON <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad du måste fett gilla a (a)

2008-04-02 @ 19:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0