Söndag 6/4

Jaha då var den här helgen över! :/

igår blev det först lite plugg, sen ropar papps och säger att jag måste hjälpa honom att ta bort alla de tujior som vi har! För att vi skulle sälja dem! ;S sjukt jobbig! :/ men tillslut så blev det klart!! Rivmärken på armarna ;/ :S
Sen skulle vi på middag till ett par kompisar, det var väldigt trevligt! :)

Idag (söndag) var det min sista match som A-flicka. & som lagkapten för dem. väldigt tråkigt! Det har varit grymt kul att spela med er tjejer, alltid (iaf nästan) glaada och snälla. ! :) Vinst idag med typ 7 bollar eller nått.. hem sen för att plugga matte ! :/ jäättetråkigt, men imorgon är det prov. så man är ju tvungen! När matten var klar tog jag och papps en promenad med hunden, runt Strålan, MYS! haha (a) Nu kollar jag på sista matchen för bajen! Så får man väll se hur det ser ut sen med slutspelet.

// ERIXON <3

bilder finns på www.JennieErixon.bilddagboken.se !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0