Valborg 2008

jahaa då vare första maj idag då! :)

Kvällen har varit väldigt rolig :) Dagen började med naturkunskap, kaoooos säger jag bara! ;P sen typ dubbeltimme i matte! ;/ feeeettt trååkigt. Var med Lovisa efter skolan, åkte till sickla, hämtade min klocka och köpte mat :) sen chilade vi ett tag hemma hos mig. :) "The holiday".. gjorde oss iordning lite, sen hem till Gabriella. Mötte Sarah på vägen och gick sen hem till Gabriella. MYS där hela kvällen. Grymt kul vi hade!  HAHHA (a). Lovisa spåååååra säger jag bara... ;P Tack Bella för att vi fick vara hos dig!! :) Tyvärr blev/är jag besviken på dig! Du vet vem du där.. Men vi hade iaf kul :)

Imorgon är det London som gäller.. kommer sakna alla här hemma!! Haaa det bäst alla. BYEBYE!

// ERIXON<3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh, vad jag behöver dig!! kom hem jag står inte ut!

2008-05-03 @ 00:03:27
URL: http://loviisalarsson.blogg.se
Postat av: Elise

Jennie, har du lagt ner bloggen nu eller vad är det här?!?

2008-05-06 @ 07:11:52
Postat av: bella

besviken på någon hemma hos mig?

2008-05-06 @ 08:52:49
Postat av: Lovisa

haha för helvete bosse ta tag i skrivandet :P

2008-05-06 @ 20:43:40
URL: http://loviisalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0