Det blir aldrig som man tänkt sig..

Jaha då är det fredag igen! :) alltid treeeevligt.<3 Skolan började vid 10 och då vare engelska! Och ännu en ny tjej i klassen. 4 st har slutat, :/ och 3 nya har kommit! ;) engelska var ganska tråkigt menmen klarade mig i genom det med. Sen lunch ! PANNKAKOR! <3 Wiee, det som är godast, längsta köön till matsalen bara! :O (a). Sen vare geografi, Sarah, jag och Frida är bästa teamet! <3 Sen vare MatteB sääämsta läraren, JAG LOVAR! Fattar nada av det han säger, någon som e bra på matte och vill hjälpa till? Till staden för att möta mammsen, :) mys! <3 hittade massa fina tröjor och skor! Så det var bra, sen skulle det bli Laserdon med en massa människor men de hade bestämt en tid så att jag inte hann till stan. :/ jaha vad skulle jag göra då? Så jag, Joel och Frida drog till statoil och hyrde film! EN SKITKASS sådan! "Hårda bud" HELT KASS! Inget att se, rekomenderar inte! :O

Imorgon är det match och samling 09.00 och match 10.15 mot Kungsängen
14.30 mot Haninge!


Så vi får väll se hur det går! Har du/ni vägarna förbi Tyresö är den första matchen i Nya Tyresöhallen och andra i Nyboda!

//ERIXON<3

p.s. förlåt om jag var jobbig. du är jue så fin <3

Kommentarer
Postat av: Nirstedt

Hahah är du galen? Hårda bud är ju fyfan hur kul som helst :D Grym ju.

2008-08-30 @ 13:57:29
URL: http://redsockspugie.blogg.se/
Postat av: jennie

neej verkligen inte, helt värdelös! ;)

2008-09-02 @ 21:43:58
URL: http://jenniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0