Hemma igen!

Hemma igen nu då! :)
Fredagen blev väldigt lugn och jag hade sjukt ont i ljumsken så jag kunde inte följa med till Västerås! ;/ menmen, sov typ hela kvällen. Elise kom hit och vi kollade på "Bodygaurd" Bästa filmen <3

Lördag, typ chillade lite på förmiddagen.. hämtade min dator! WIIIE! och fixade över alla bilder från syrrans dator (som jag har andvänt så länge) Sen började jag göra mig iordning för att åka in till stan och till Kungsan! ;) (a) Träffade Lovisa, Elin och Ellinor vid slussen. De käkade på Donken och sen drog vi oss mot Kungsan. Kom dit precis när det började. Helt okej men inte jättebra. Sarah och Alice kom också fast lite senare! :) Mycket mysigt att träffa de igen! <3
Efter så träffade vi Matte, danell och Viktor och bestämde att vi skulle åka till Älta  och hyra film. På bussen hem träffade vi Gurra (fett längesen) och han följde med oss till Viktor och kollade på någon action/thiller.. helt okej faktikst. Problemet var bara att vi började kolla på den vid typ 12 och sen var den klar vid halv 2 och då skulle alla gå. Sen stannar vi utanför och snackar och då kommer Sanna och Jonte och vi snacka typ till kvart över 2, och då drar alla hem.. haha hemma har jag ingen nyckel (syrran lackar) men vi kommer tillslut in! ;) ingen ide att sova i och med att handbollen börjar 3. Ringer och väcker Marcus (som också ville se) Kollar på matchen och sen somnar jag. Lovisa sover redan! ;) (a)
Tack alla för en mysig och rolig kväll <3

//ERIXON<3
p.s. alla bilder finns på www.jennieerixon.bilddagboken.se d.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0