Måndag

Sista måndagen innan skolan börjar! ;S
Vaknade ganska sent och tog det lugnt på morgonen, inget besämt för dagen. Var ute en långpromis med hunden och lämnade lite grejer till Em.. :) sen fixade jag med lite saker till pappas lag! haha fast jag blev inte klar,
kollade lite på OS och när Kallur ramlade ;/ tyckte så synd om henne!
Sen skulle det bli träningen, bara en raskpromenad.. WIIEE jag träffade min Sabina som jag inte träffat på 100 år! Verkligen! ;/ <3 Hur roligt som helst. Efter promenaden var det möte om att skriva B-kontraktet! (a) fattade typ nada men jag får väll se..
Kom hem käkade lite och sen hem till Gabriella för att mysa lite och kolla film.. tillslut blev det de 2 sista avsnitten av SATC.. ;D ååh älska. Vill verkligen ha! :) Hemma igen vid typ 12.. sen sleeping! ;)
Imorse ringde Marcus för att väcka mig så att jag kunde se Sveriges damer mot Norge! Verkligen ingenting att se och jag somnade typ hela tiden.. (a) eller jag såg typ 1 ½ halvlek!
Har precis varit ute med hunden och idag ska jag vara med Jenny <3 och ikväll är det träning 18.30-2000.. någon som vill göra nått sen? :)

//ERIXON<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0