Onsdag

Jaha sista dagen innan skolan börjar då! ;/ ingen bra natt, där jag typ sov 3 timmar kanske. Menmen, vaknade ut med hunden, käkade fukost och sen drog jag mig mot Elise! :) där var också Lovisa :') och vi började kolla på "Tusenbröder" HELA första säsongen, helt otroligt, 5 HELA timmar (a) men vaddå vi skulle inte göra nått annat idag jue. Vi gick ifs till Konsum för att köpa en tidining som Elise var tvungen att ha (Ola var med i den).. Sen käkade jag hemma hos dem och vi drog en snabbis hem till mig och fixade lite saker. Elise drog hemåt och jag hoppade in i duschen! ;) :) sen var det bara chill på kvällen, lite OS och sen kände jag att nog skulle sova. hehe men det kunde jag inte, söta sms fick jag iaf som piggade upp mig från kvällen innan! :) Thank yoou :') <3

Jag måste bara säga att jag saknar Caoline Söderberg, Elin Hult-Lundgren & Ida Schmidt </3 ;/ hoppas ni är i Tyresöhallen nästa vecka för jag kommer nog vara där (det är Dm) då! :)

//ERIXON<3

Kommentarer
Postat av: mumari

Tjolahopp :o)

Kom och ge din åsikt angående bloggande och ålder! Bloggar DU om tio år tror du?

www.mumari.se/2008/august/utkast-helt-plotsligt.aspx

2008-08-21 @ 10:17:39
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0