Söndag!

Jaha då var det söndag idag då.
Hm ganska slapp morgon, sen en promenad (ljumsken spökar fortfarande) hem och städade mitt rum (behövdes).. började göra mig i ordning för att åka in till stan på någon casting hos Marikas. Men precis innan jag skulle gå typ kaosade allt! ;S menmen jag och syster hann iaf med bussen! ;) kom in till stan och köpte biljetter till "Narnia" som vi skulle se med Lovisa senare.
Åkte sen till castingen. Får veta nästa vecka hur det gick, men det kändes bra så jag hoppas (a) Alla håller tummarna för lilla mig (a) ! ;D var tvungna att vänta på Lovisa sen så vi åkte till Tekniska för att överraska henne. Vid halv åtta kommer hon dit och vi åker till Kungshallarna för att käka lite. träffar Joel och Filip som också skulle på bio. Gick vidare sen till Espresso house och Lovisa köpte kaffe (eller typ chai latte) och vi satt och fördrev tiden tills bion skulle börja. Sen var det bio till halv 12 eller lite efter halv 12. Mycket bra film, prins Caspian är sååå underbart snygg ! ;O (a) <3 vi åkte sen mot Slussen för att dra oss hem ! Och när vi ska gå av går två turister av framför oss, och sen en annan kille och sen syster och sist jag. (a) och så stannar bara syster och stirrar. ;S jag ba; men varför går du inte? och syster får inte fram ett ord men det visar sig att kille som gick av hade snott en av turisternas plånbok och han lyckades. Så skickligt asså! ;S helt sjuuukt! ;O åkte sedan hem lite skärrade.
Soov gott!

//ERIXON<3

Kommentarer
Postat av: Matte

Vad vare för casting?

Haha varför skrek hon inte eller iaf sa till om nån tjuv tog deras plånbok ? :P

2008-08-18 @ 02:09:07
URL: http://redsockspugie.blogg.se/
Postat av: jennie

hehe asså typ modellgrej,

nej men hon fick värsta chocken och fick inte fram ett ljud! ;/

2008-08-18 @ 12:05:08
URL: http://jenniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0