Tisdag

Tisdag och ännu en dag närmare skolan ;/ menmen..
Marcus ringde mig imorse för att jag skulle se damerna spela mot Norge! det gick väll inte så bra men Norge e fan grymma! ;) (a) Somnade om och vaknade vid tio, ut med hunden och sen satte jag mig och åt en lång frukost! hah til 12 när jag kom på att Jenny skulle komma om en halv timme och jag hade inte gjort något (a) Fixade med allt och fortsatte att fixa med tjejernas grej från Ystad! :) Sen kom Jenny och vi kollade på när Holm hoppade ;( shit va ledsna vi blev när han rev.! ;/ men sånt e livet. sen tog vi en låååångpromenad i skogen med hunden! Jag träffade typ 2 av mina barnvakts familjer då! ;) (a)
Väl hemma igen skulle jag börja med maten och Jenny var tvungen att gå.. Men vi ses snart igen, eller hur gumms? :) Mat och iväg till träningen ! Ganska okej träning, eller den var jättebra! haha sjukt jobbigt bara! men det är så det ska vara jue! ;) Hemma nu, duschat och ligger och kollar på tv!

Imorgon är det hemma hos Elise hela dagen, chilldag inför skolan! ;)
//ERIXON<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0