Torsdag

Jaha då var första dagen i skolan avklarad. Började som sagt vid 13.00 ;) (a) sen skulle vi sluta vid halv 4 men så blev det såklart inte.. haha vi slutade typ halv 2 istället. Sjukt roligt att träffa alla igen! ;D <3 Sen åkte jag, Em och Lajs till stan för att hämta biljetterna till Olas teater! ;) och när vi var på väg dit så träffar vi självaste FREDRIK LJUNGBERG, wiee. Hur gullig kille som helst, värsta snäll och allt! :) Du ligger högt på topp nu Ljunkan! ;D <33 Sen fixade vi biljetterna och vi såg Ola Rapace i sin bil och Lajs börjar gråta. Stackars gumms ;/ <3 sen åkte jag hem och chillade lite och sen vare träning till 8.. gick ganska bra faktikskt! :) Nu ska jag kolla lite på film sen äre nattinatti!

Lajs, Ljungberg & jag <3

//ERIXON<3

Kommentarer
Postat av: karin

OMG nu blir jag avis ;)

ha en trevlig kväll !

2008-10-02 @ 18:26:02
URL: http://bloggkarin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0