Veckan.

Jahapp, Tisdag idag, i söndags var jag med Sarah och Anna i stan,. Jättemysigt. Vi gick först på donken bara för att Annas kille Adam jobbar där, så fick vi varsin glass (a) hihi! Sen gick vi runt och kollade på all rea, sen gick vi tillbaka till Adam för att vänta tills han slutade. haha där fick vi ännu mer glass (a) Taaack adam! :) åkte hem till adam för att fixa oss lite, och sen åkte tillbaka in till stan för att vi skulle käka med deras kompisaar.. jättetrevligt. Mysig restaurang på söder (Kinseisk). Ösregnade när vi skulle därifrån sprang typ till tunnelbanan! ;) (a) sen åkte jag hem och fixade med lite saker. Godnatt!

Måndag åkte jag in till stan för att träffa Sarah igen., och sen även Lovisa, Åkte hem och tog det lugnt osv,,,
På kvällen var vi hos Bella och kollade på "disturbia" SJUKT BRAA! Fan va vi skreeek! ;O (a) vi halv 1 gick Sarah och jag hem till mig och kollade på Titanic ! :) åhh minnen (a) <3. Sen somnade vi så skönt inne på mitt rum med regnet smattrande på rutan! ;)

Idag eller typ nu ska jag åka och gymma hos min far ! :) sen typ handla lite, ikväll åker jag till Boo för att vara med Sarah och Anna och deras kompisar (amerikaner) haha, vi får väll se vad vi hittar på, INTE ALLSÅNG IAF! Det össsrengar ute! ;O (a)

Hihi ha det så bra så länge (a)
Puss&Kram
//ERIXON <3

Kommentarer
Postat av: Matte

dålig uppdatering här måste jag allt säga.

2008-08-11 @ 19:22:40
URL: http://redsockspugie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0