Ystad 08

Efter en träningshelg i Enköping med Skuru var det dags att åka till Ystad (igen) Älskar mitt Ystad så det gör ingenting. :)
Sjukt ont i ljumsken bara och feta träningsvärken! ;S

menmen, upp vid halv 6 för att åka till centralen, samling 07.45.. segt men sånt e livet! Träffade alla tjejerna där, Emma Lindgren fick däremot springa och kom 2 min innan tåget skulle gå, stackarn!! ;/ men hon hann.. sen en 5 timmars tågresa ner mot Malmö. Jag och Lovisa satt med Lojsan och Hannah (två 95:or) jättegulliga. ! Väl nere i Ystad var det bara att skynda sig in i skolan och kolla på damhandboll, sen var det mjukträning. Jag hade däremot så ont i min ljumske att jag bara kunde köra lite mage/rygg och streching. ;/ sen middag hos faster och farbror! :) mysigt.
Sen resten av veckan var det träning 2 ggr om dagen, däremellan var det chill (mkt sovanade) och typ runt lite i Ystad. Hälsa på farmor och farfar. Skulle gått på bio en kväll men den var full så det blev filmkväll hos faster och farbror! ;) alltid trevligt, riktig tjejfilm blev det! ;D (a) Sen spelade både 93 och 94/95 match mot Pandora! (Ystads tjejlag) Jättekul att se, träffade pappas kompisar och satt och snackade med dem. :) 93:orna vann sin match och de andra förlorade men spelade mot samma lag som 93:orna så det var okej!

Sista kvällen var det frågesport som jag och Lovisa gjorde ! Fett bääst! ;) (a) Sen typ alltid skräckhistorier på kvällen, alla lika rädda (a) ! Mycket roliiig vecka! Tack alla tjejerna! <3

//ERIXON<3


Kommentarer
Postat av: Isberg

HAhaha, det va bäst <3 men att alla var lika rädda var väl lite en lögn :P

2008-08-19 @ 16:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0