Äventyr i E-tuna!

Jaha nu fick jag äntligen se mitt älskade Ystads lag..


Dagen vare bara matteläxtest, shiiit va dåligt det gick! Jag och Carro, stort FUSK på oss. Roligaste! Haha, sen åkte jag till papps jobb för att fixar lite julklappar, och sen fixade vi en massa saker innan vi äntligen skulle åka till E-tuna. Ditresan gick jättebra och jag kollade bara på första säsongen av DH. Hur bra som helst! <3 När vi kom dit parkerade vi i ett jättebra parkeringshus, tyckte vi, precis vid hallen. Gick in i hallen och träffade Basti! Och sen vidare till Donken för att käka lite. Tillbaka till hallen och nu börjar matchen! Mitt älskade YIF verkligen krossade GUIF. Jippiiii <3 hihi (a) De vann tillslut med 35-26. Och nu är ni trea i elitserien! <3 Jaja så nu vare dags att åka hem, men när vi kommer till parkeringshuset jag då är det stängt, med galler och allt! ;O shit haha, jaha efter mkt om och men så lyckas vi få tag i någon vakt som kunde låsa upp. Äventyr i E-tuna iaf... Men det vare värt! <3

//ERIXON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0