Helg och saknad!

Jaha helgen har som vanligt varit fartfylld.

Ifredags fick jag tillbaka mitt matteB prov.. åååh så glad man kan bli! MVG på mitt första prov.. wiie <3 sen åkte jag och handlade lite med min mamma. På kvällen kom min faster och hennes man och lite senare kom även Sarah hit för att titta på idol. Åh Kevin <3 och vi fixade också med vårt fotoalbum, ha ha det blir såå fint! :) (a)

Lördag, vare lite chill typ hela dagen, alla gick en låångpromenad (eller alla utom Frida) ha ha naw gumman, som inte kan gå såå långt med sina kryckor! sen åkte vi (familjen, kusin och farster och hennes man) till Fjäderholmarna för att käka julbord. Det var jättemysigt faktiskt! Fast sjukt kallt! sen skulle jag hem till Sarah för att Anna kom hem då! men hon hade blivit sjuk så det blev ingenting. Hemma istället med sista "Indiana Jones" filmen! :)

Söndag, jaha då blev det plugg med Famme, Jossan och Gustav om våra indianer! ;) ha ha. Åkte hem och gjorde mig iordning för att åka till Natti <3 som fyller 18 år imorgon, grattis i förskott gumman. Barndomsvänner sen 92 ! <3 Det var jätteroligt, kollade på "motorsågsmasakern" med alla ungdomarna och skrek i högan sky! ha ha. Fan va rädd man kan bliiii!

Jag hatar att du behövde ta kontakt igen, jag hade ju nästan glömt! Jag vill glömma, du sårade mig! såå jävla mkt! varförvarförvarför?

//ERIXON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0