JULLOV <3

SKOLAVSLUTNING!! JAAAA, äntligen äre lov nu då!


Jippiiii. Började vid halv 12 i klassrummet, fick biobiljetter och lite fika. Sen gick vi till aulan där vi skulle se "julavslutningen" tillsammans med typ B-enheten! ;S seeegt, och dessutom vare typ en halvtimme försenat. Menmen, det var mysigt. Sen åkte jag och Frida hem till mig och käkade lite och sen kom även Sarah och vi bytte julklappar. Åhh hur fina julklappar som helst! <3 Taack <3 Jag bytte lite kläder och jag och Frida drog hem till henne för att hämta lite saker och göra oss iordning. Haha, hennes brorsa sjukt rolig. ;) Åkte sen hem till Paula för att käka middag och sen kom typ nästan hela klassen. Jätterolig kväll måste jag säga. Lite mkt att dricka men sånt e livet!  (a) ;) Fast jag blev sjukt lack på en viss person som drog utan att säga nått till mig!! ;@ så jag fick åka själv hem!


Idag ska jag träffa världens finaste tvillningar och ge dem deras födelsedagspresenter. Jättemysigt! Sen ikväll åker jag till mormor och morfar i Norrland! Tåg hela natten så det är bara att messsaa! :)

//ERIXON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0