4/2 -08

idag ere då måndag.. men jag är sååå otroligt glad för tillfället ;) <3 Schmidt, Caoline, Hult & Lovisa gör alltid min dag :D <333

Matteprov i morse, haha (a), du & jag Möller, ;) bääst på att fuska. muhahha (a) sen lunch med Sarah och Frida, alltid lika roligt :) hahaha sen skulle vi ha historia och lämna in våra bryssellappar (betalning) men typ många hade glömt osv.. sen skulle vårt arbete in, muahhaha faan vikken kaos säger jag bara.. Ellen & jag fett skööööna assow. (a) Harbom ;) sen spanska, fett boooring, förutom när vi skulle hitta på ord till "framtid" då Ellen säger "tetas con leche", vilket betyder; bröst med mjölk hahhahh (a) fan va tjejerna garva. muhaah, men sen satt jag smsade hela tiden så jag brydde mig inte så mkt ;) (aa) nu ska jag snart iväg på träningen ;) eller jag ska springa innan så jag åker tidigare (Duktig Jennie) hahaha (a) men jag skriver nog lite ikväll, om jag pallar! :) IMORGON GOSSIP GIRL!! <3




Bilden är från i lördags ;D <3 ROLIGASTE HELGEN TJEJER<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0