8 februari 08

Vilken bra dag detta har varit, väldigt chill i skolan. Typ tjejerna chillade på idrotten, spelade lite fotboll & vollyboll.. hahah (a) sen skulle vi ha samhälle, men ingen lärare osv.. helt enkelt chill dag assso..

går till bussen för att åka till Handeln och möta en kille (a) sen träffar jag Schmittan & Söder och vi åker hem till mig.. typ chillar, käkar, gör oss iordning för att åka till Bromma och till Jeppes fest ;) vi åker vi typ halv nio och är där vid kvart i 10.. när vi kommer dit kommer precis Jeppe ut och vi snackar med honom, han berättar att snuten har kommit och sagt att de inte får förekomma någon sprit där inne, för då kommer deras vakter att gripas för laning.. haha (a) menmen... vi typ klunkar i oss några dricka och sen går vi in, :) hahaha roligast hela kvällen med er tjejer.. vid typ 00.00 så bestämmer vi oss för att träffa Idas kompis Tomas i Abrahamsberg, vi ska gå för att hämta de flaskorna som är kvar, men då är det någon (vi tror snuten) hahah som har tagit dem ;S fett seeegt menmen.. haha vi var ju som sagt var lite borta menmen.. åker och träffar honom sen åker vi mot Gullmars, haha (a) på tuben hem så är det några typer som börjar slåss och så kommer typ polisen och "slå ner dem" nej men asso fett kul, jag sitter typ och asgarvar åt dem, hahaha (a) sen tar jag koort, fett kul, killarna får stå med händerna över huvdet osv.. muhahha sen när jag o Caoline kommer hem så gör vi toast och te, sen kollar vi lite på film och typpp soooover.. fett rolig kväll som helst med er tjejer ;D <333333
bilderna kommer läggas ut på bilddagboken när jag har fått dem av Caoline ;D <3

// Erixon <3

Kommentarer
Postat av: Petra

hur många ggr kan man skriva chill i en text egentligen ?

2008-02-11 @ 18:19:31
Postat av: jenniiee

om du tycker att 2 e mycket så visst ;)

2008-02-12 @ 07:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0