Pojk-sm (a)

haha fredag tillbringade jag i hallen, kollade först på när killarna spelade och sen spelade "DAMERNA", men jag spelade inte har inte mått så bra så jag ska inte spela där på ett tag, tjejer inget mot er!!! Hoppas alla fattar det, det blir bara A-flickorna ett tag framöver.. :/ :) sen fick jag skjuts hem av familjen Schmidt, :) taaack :) haha (a) hemma chilla på kvällen när jag kom hem..

lördag, upp typ vid 9.. sen åkte jag till pappas match för att sitta i seketariatet, Älta vs Rimbo hahaha vikken match säger jag bara.. roligaste min far är asso. har fan ALDRIG hört honom lacka så mycket som han gjoden den här matchen, tränaren i Rimbo är inte klok i huvudet. Hon typ lacka på domaren & allt.. pallar inte skriva mer om det. Men det var skitkul, hhahaha (a) sen drog jag hem, käkade lite, åkte till tyresö centrum, träffade bästavän <3 sen åkte vi till hallen, haha (a) roliiiigt.. haha när Hässleholm kom in på planen så la ALLA verkligen märket till att de flesta killarna var snaggade, utan just nr 8.. hahah sööt! (a) :$ hahah sen fick jag iaf hans nummer, smsade med honom ett tag, åkte hem och firade min syster, sen åkte jag, Carro och Hult för att träffa Morgan o dem.. haha (A) roligast när vi kommer dit Carro & Hult måste platta håret, så vi blir tvungna att leta efter eluttag.. hahah sen när vi hittar de typ sprejar Hult hårspray när det kommer en gubbe, hahahhaa roligast. Sen när vi ska åka upp & träffa dem, kommer vi till 5 våningen och där står deras TRÄNARE :O oj hahha vi typ går längst bort och låtsas som om vi ska någonannanstans, hahahah sen träffa vi honom en lite stund, söt :) sen typ kaosar det när vi ska hem ;O åker tillbaka till Älta men måste åka till Slussen för att ta oss till Hult där vi ska sova.. muhahhaha kommer ni ihåg killen med rosorna, och han som ba: HEJ! hahaha? sen hos Hult chillar de vid datan och jag typ soooover..

idag (söndag) åkte vi till hallen till 9, sen kollade vi på Hässleholm, sen var jag tvungen att dra hem för att plugga har prov, inlämning och läxförhör imorgon ;O sen va jag o pappsen ute med hunden :) och laddade inför match, sen åkte jag o min far till Eriksdalshallen, ;D spelade grymt bra tjejer, haha (a) vann mot Bolton med typ 6 bollar, eller nått. Tack LC för allt <3333 :)

www.browndiie.bilddagboken.se för att se bilder från helgen.

// Erixon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0