11/1 -08

idag är det äntligen FREDAG!! idrott på morgonen, vollyboll hahaha fett kul assow! (a) sen samhällskunskap. JAG FICK MVG PÅ MITT ARBETE, SJUKT STOLT!!!!!!!!!! hahah (a) sen bara tråkiga lektioner assow. Jag och Jakob började snacka om vad vi skulle skriva om i vår nästa vetenskapliga rapport som ska handla om "ränissansen" fett boooring menmen måste göras ;D (a) sen äntligen hem igen.. :) träffade Lajs, Em och Lovisa på bussen.. haha Lajs du e bara för skön assow !! hahah vårt lilla snack om du vet vem!! HATA honom! ;@ menmen.. nu sitter jag hära och typ skriver på min engelska som ska vara klar på tisdag och jag typ 100 sidor kvar men snart åtta uttagna citat! jippi.. hahah (a) ;D snart ere träning, jippi måste snacka lite med Gud bara ;D men det ska väll bli bra! right girls! ;) sen ska jag vara med min Hult! ;D <3333

imorgon är det match ska jag ska med Caoline till hennes pappa och träffa Elias, naw sötaste! <3333
skriver mer sen ;D

// Jennie<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0