12/1 -08

imorse vaknade jag av att min mor kom in och typ drog upp persiennerna haha (a) sen käkade jag nybakda scones som hon hade gjort ! TACK MAMMSEN! <3 gjorde mig i ordning och sen drog jag till simhallen för att möta tjejerna, match nämligen! haha jäätttedålig match menmen sånt e livet ibland... nu vet vi iaf vad vi behöver träna på! (a) pappsen skjutsade mig & Caoline till hennes mamma för att jag skulle duscha och hon skulle kolla datan ;D gjorde oss lite i ordning och sen drog vi oss mot hennes pappa i Björhagen! Kom dit vid typ 6, och då var lilla Elias jäättebusig.. naw sötaste jag lovar! Lekte lite med Elias och kollade de först på Pirates of the Carribean 3:an.. sen bestämde vi oss för att gå ut ett tag.. haha så vi åkte till Skarpnäck för att träffa en kompis till Caoline, Marro tror jag han hette hahah (a) fett rädda assow, men han var hur snäll som helst hahaah.. men eftersom vi inte kunde vara ute så länge så stod vi utanför tuben ett tag och snackade med honom och hans kompisar och då kommer liksom den enda personen jag känner i hela skarpnäck ahhahah och han känner ju såklart henne och börjar jag o carro o snacka om en anna person som han också kände!! hhhaha pinsamt för mig assow.. hahaha (a) när vi kom hem kollade vi på Sagan om Ringen med hennes pappa, Elias och Susanne! :) men vi pallade inte kolla på den som gick på tv så vi tog den på dvd istället.. hhahah (a)

sen gick de och la sig och carro och jag kollade klart på filmerna och sen snackade vi lite och typ smsade med en massa människor hahaha (aa) sen somnade vi.
vaknade imorse och när vi gick upp så sov Elias fortfarande så vi käkade lite och sen lekte lite med honom, gjorde oss iordnig och pappa hämtade mig i skarpnäck och sen har jag typ chillat hemma idag.. pluggat och lite sånt!! hhahaa lajs kom förbi för att lämna lite saker så hon fick lite av vårt pepparkakshus hahahah och hon blev såå glad ;D;D

      

// Jennie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0