17/1 -08

jahapp, då har snart den andra veckan i skolan gått... men det känns fan som jag inte har haft jullov!!! :/ sjukt joobbig assow..

skolan har varit sig lik den här veckan.. inga roliga lektioner, tur att klassen är som den är! ;) måndags träning:
med min älsklings Ida! <3 haha faktsiskt bra träning! ;) plugg när jag kom hem.. sjukt mkt!! :( sen hare varit mycket plugg den hära veckan! skulle följt med min Ida & kollat på Linus i onsdags, men jag fick inte! kommer inte träffa henne på sjukt länge assow.. :( gonna miss u my lööw. idag torsdag hade vi sovmorgon till 12.20 ;D jippiii.. sen bara mentorstid och engelska! haha (a) gjorde ingenting.. muahhaha.. sen vare datakunskap lika värdelöst som vanligt assow!! HAHAHAHAH XD jag, Julia, Annelie och Sarah satt typ o snacka om en massa annat hahah (a), gjorde ingenting.. jag & Julia spelade på facebook.. muhahhha ;D sen åkte jag till Sickla med min syster.. hittade en jättefin klänning och ett par skor.. tror att jag ska inhandla dem i helgen! ;D hoppashoppas! <3

i ere handboll på tv.. SVERIGE-ISLAND!!!!



// <3 Erixon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0