18/1 -08

idag var en trååååkig dag assow... börjar med att vi har idrottsprov, hahah jag lovar att alla klagaa hur mkt som helst!!! :/ sen vare samhälle med vår mentor. helt virrig assow!! sen käkade vi lite innan matten, hahaha (a) sen matteläxförhör. Gick faktiskt bra för mig, Carro du e bara för sköön.. typ puttar mig i ryggen för att jag ska lägga mitt förhör så att hon ska se det, du e hur skön som helst gumman!!! sen skulle vi käka igen..hahaha roligaste luchen!! alla typ sitter & gör oliak minner (Jossan viftar på öronen, Alex typ leeker nått a o alla andra vettefan vad de höll på med).. sen skulle vi ha sista lektionen, som var svenska! Kommmer dit och sen får vi gåå igen! ;D jippiii... åkte en snabbis till sickla o prövade mina skooor ;D åååh så himla fina! sen hem en snabbis för att lämna en massa grejer (pluggsakeeer) för att sen draa till sickla igen för att möta Lajs & Em.. :) de bestämde att jag skulle köpa en klänning och de tycker att jag ska köpa mina skor men jag vet inte (a) så jag får se!! ;) köpte en kaffe och

sen åkte jag hem, för att sen åka o träna i hallen!! jobbig träning eftersom jag inte hade min astmagrej! :/ sen pratade jag o Jenny om typ alla cuper vi har varit på! ALINGSÅS & NORRKÖPING!! började tänka på en viss person, : $ saknar!

nu e jag hemma hos Caoline och vi är typ barnvakt åt hennes lillasyster Lovisa, ska kolla på typ bring it on nr 2 eller nått.. ska duscha nu ! Sen kommer Stina också! : ) skriver mer imorgon eller nått !

// Erixon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0