2/1- 08

upp halv 5 imorse dåra :O lite frukost och sen åkte jag till Jennifer, ;) haha för att sedan åka till Ica Maxi i Haninge för att inventera.. vi skulle vara där kl 06.00 :O OMG va det är tidigt.. menmen vi höll på där i typ 3,5 timmar så det blev iaf lite pengar till sen ;D haha jag o carro räknade filmer, hur mkt som helst.. men det var sjukt kul eller hur carro?! ;D sen tog vi också varsin madarin hahahahha det var grymt kul för det kändes som om det stod i våra pannor:"Vi har tagit en madarin utan att betala!!!!" hahaha, menmen..

 

sen efter gick vi till Donken och köpte en Cheese burgare.. och jag o Carro skulle åka o träna så vi typ springer över motorvägen haha, typ alla tutade o allt.. men haha vi klarade!! :) sen när vi kom fram ringde vi till Ida som låg o sov! :O hahaha, så vi tränade utan henne! :/ det var hur skönt som helst asså! sen duschade vi,
och åkte hem till henne, och typ chillade ett tag.. till godissvampen för att hyra film, "Material girl" men det var ganska kass asså! :/ vi chillade  sen hemma hos mig.. :)

 

nu sitter jag hära med Lajs & Em och vi kollar på "Notting Hill" grymt bra film asså! ;D haha.



// Jennie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0