26/1 -08

haha den här veckan har som sagt var varit helt fullproppad med saker, haha (A) måndags, träning haha (a) sen typ plugg, tisdag, barnvakt och plugg, onsdag, skolan, till läkaren (har typ nått fel på mina lungor) sen träning igen (a), torsdag, till mina grannar på middag och sen plugga, och..

FREDAG: haha det var fan den roligaste dagen på länge, muahhaha först sim med tjejerna i kassen <3 sen typ kolla på film på andra lektionen, alla tjejer typ sooov, ;) resten typ chilldag.. åkte med Sarah i till staden för att fika.. jäääättemysigt verkligen gumman! <3 ;) sen träffa mammsen och fixa lite saker.. åkte hem och sen var jag barnvakt till min Ludde ;) vi kollade på nalle Puh och sen typ så gick jag och la honom och för en gångs skull somna ha direkt och sov hela kvällen, mamma tove kom hem vid va 23..
och under tiden snackade jag med min Schmittan och ty bestämde hela vååååren med henne ;D <3333 sportlovet, YSTAD, kanske alingsås för min del, Sm-finalerna, och sen ere faaaaan sommmar ;D <3333333

idag ska jag klippa mig (a) haha sen typ träffa Lovisa, kanske bio jag vet inte rkt.. får se.. skriver mer ikväll

// Erixon, <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0