28/1 -08

Nu har jag precis bastat och pratar med min bästavän, (: <3 mådde inte så bra igår, men det har väll gått över nu. ;/ spelade två matcher igår, sen chill och plugg.. a-flicksmatchen vann vi, men dammatchen gick åt helvete. menmen.. aja, får se hur det går men. Imorgon ska jag först till skolan, sen träffa en person, sen träffa min Bella.. (: <3
sen ska jag på hennes mammas konsert eller vad det var, :) hur gulligt som helst att bjuda mig (a) <3


MÅSTE TRÄFFA MIN IDA NÅGON DAG!!! ;/ jääättelängsen. miss u daarling <33

 pappa & farmor i somras ;D

// Erixon<3

Kommentarer
Postat av: bella

naaw sötis!
roligt att du ville följa med :)

2008-01-31 @ 10:25:45
Postat av: Jennie

kuul att jag fick följa med (a)

2008-02-05 @ 22:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0