5/1 - 08

vaknar typ av att jag får sms "Ett sånt där textmeddelande varsegod" hahaha, Lovisa typ dampar oj då :( hahahah sen chillar jag lite hemma hos henne, :) men framåt halv 12 börjar jag göra mig lite i ordning men kommer inte iväg förrän vid 1 haha fett seg assow ;D men jag var tvungen att dra mig hemåt, det  tar ändå typ 2 timmar att komma hem från Åkers, ;/ haha roligaste på tåget.. två blattar som sitter o snackar skit om en massa människor hahaa (a) muhahah äkta mig att garva åt dem ;)

hemma igen, :) käkar lite med min familj, :) disskuterar vart vi ska åka typ nästa år.. men jag vet inte det blir av men assow anntingen Thailand med pappas jobb eller typ Australien med pappas jobb?! :D :D :D HELST AUSTRALIEN FÖFAN!!!! :) men får se hur det blir med det.. :)

drar mig in mot stan, BROÖPPNING förihelvete åååh!!! :@ lacka på det assow.. sen när jag kommer in till stan träffar jag min Ida :) saknat det vi har haft! <33 sen kollar vi runt lite, men hittar inget spec.. men när vi går nere vid t-centralen sååå möter vi DANNY ;O hahaha Ida ba:" JENNIE?! SÅG DU VEM DET VAR? ahhaha jag ba: NEJ? hahah hon ba: DET VAR DANNY!! hahha alltid kändisar när vi e i stan ;) älskar dig gumman..

chillkväll hemma ikväll, :/ hahah TOP GUN föfan, underbart bra assow, typ bästa filmen!! Tom Cruise är såå snygg i den ;D <3
imorgon blire o kolla på systers lag när det spelar match! ;) <3

// Jennie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0