6/1 - 08

Tidig idag :S haha pappsen kom in till mig typ 40 gånger innan jag pallade gå upp, sen åkte vi iaf till Tumba för att kolla pappas lag som spelade semifinal mot typ Strängnäs eller nått haha (a).. de vann tillslut och då skulle de spela final mot Polisen! men typ inte förrän om 3 timmar så alla drog till Donken för att käka, gick runt lite dära.. sen åkte vi till hallen igen. Jag låg typ o sov på läkataren, haha (a) nää men assow nästa såå grymt trött assow!! satt o snacka med syster (som inte spelade menmen) sen kom finalen!! Och det kändes nästa direkt att de skulle vinna.. i andra halvlek får jag ett sms av Maddiee som står o kolla mittemot! ;) <3 de vinner iaf finalen med 6 bollar, GRATTIS TJEJER! ;D <3 sen hemåt, typ hur trött som helst.. chillar hemma. Kollar på vänner nu sitter jag hära o skriver med en person som jag inte pratat med på typ 5 månader ;D.. handbollstjejerna fattar nog?! ;S <3

// Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0