7/1 -08

vaknade i morse och skulle åkt o tränat men jag pallade verkligen inte.. kunde inte sova heller... :/ kollade lite på tv och sen upp för att käka hur hungrig som helst assow.. :/ hahha (a)

chillade hemma med syster och väntade på att Hult skulle vakna men det tog lite tid assow.. haha men sen kom hon iaf, ;) tog en promenad med hunden och sen hemma hos mig.. underbart att träffa dig gumman <3 snackade om en massa hahaha (a) Potatis cupen i vår och Eksjö med Caoline isommar right girls?! ;) ;D hahah sen lagade vi mat, vi e faan bäst ;) haha sen drog vi på match.. helt okej förlorade lite besviken på vissa människor menmen... jag tyckte att det kändes ganska bra för mig iaf ;D hem och sov sen, skolan börjar imorgon!

// Jennie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0