8/1 -08

skolan började idag.. fett segt att gå upp assow.. menmen. Gjorde mig i ordning och drog mig mot skolan iaf, ;D träffade Laj och Em på bussen! trevans det assow.. ;D sen kom till skolan och träffade alla i klassen, sjukt kul att träffa er igen ;D <3
Fan Anna och Frida var hur bruna som helst! :/ båda har varit i Afrika under lovet ;O hahaha (a) dagen börjar med att vår lärare börjar gråta :S typ massa problem hemma, fett konstig känsla när en lärare börjar gråta! :/ :S aja, labbade med Frida, Ellen o Sarah vi var bääst assow ;D haha sen historia och jag fick veta att jag typ har MVG i historia :S :O det trodde jag verkligen inte! menmen det var ju kul, sen bara tråkiga lektioner kvar... men dagen gick ända sjukt fort och imorgon sovmorgon jippii ;D <3
kom hem, var så sjukt kall så jag tog ett bubbelbad.. jätteskönt! (: chillade hemma lite, käkat lite nu sitter jag hära.. måste läsa en sjukt tråkig bok ikväll på engelska! :( men det är lika bra att få det gjort!

imorgon äre match igen ;D Laj o Em ska kanske komma jippi (: <3

// Jennie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0