9/1 -08

imorse vare dåra sovmorgon!! jippiii.. :) vaknade vid typ 8 och sen chillade jag gjorde mig i ordning, och åkte till skolan. Började med svenska typ vi snackade bara en massa, fatta typ hälften assow.. sen skulle vår lärare ha högläsning hahha (a) världens sämsta bok.. så Jakob somnade seriöst på bänken.. så jävla skön!!! ;) (a) hahahah datakunskap sista lektionen, assow vikken lirare vi har fått till lärare !!! Garo, han höll typ på att snacka om några jävla siffror assow jag fattade typ naaada! ;S så jag och Julia satt o skrev till varandra på facebook.. haha (a)

när skolan var slut följde jag med Sarah till Forum eftersom min buss precis hade gått.. och nästa skulle inte gå förrän om en halvtimme så jag pallade inte sitta vid busshållsplatsen så länge, (A) sen träffade jag Lajs o Em, (: så vi tog bussen mot Älta, sa hejdå till dem och drog til Tyresö centrum för att möta min Caoline <3 träffade även Jennifer och hennes pojkvän i centrum ;) åkte hem till Caoline och vi käkade lite, hahhaa jag och min tekniksnack med deras matvanor!! hahah (a) sen chillade vi på hennes rum,
TACK CAOLINE FÖR DEN FINA OUTFITEN PÅ MIN BLOGG!!!<3<3 käkade och laddade inför match, ;D åkte till hallen och kollade först på när killarna spelade sen uppvärmning och sen match!! Vi spelade förjävla dåligt, men vi vann iaf ;D haha tack Lajs för att du kom!! <3 när vi skulle åka hem så skulle jag bara ta mina skor (lacoste) men jag hittade dem inte!!! ;S SÅ DET VAR NÅGON JÄVEL SOM HADE TAGIT DEM, VEMFAN TAR ETT PAR SÖNDRIGA SKOR???!!! :@ SÅÅ LACK ASSOW!! åkte sen hem, typ somna nästa direkt!!

// Jennie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0