dagendagen

nu ere kväll och de har hänt mycket under denna dag.. :)

först vare träning med Schmidt (a) hahah fanva kul det var ;D sen åkte vi till Haninge c för att kolla på lite grejer men vi pallade inte vara där så länge, för våra träningsbägar var sååå tunga haha (a) <3 sen åkte jag hem, typ chillade ett tag.. prata me lite människor på msn osv..

sen kom Elise förbi och jag drog ut med henne istället. :) en promenad och mycket snack hahhaha (a) <3 hem till henne, kolla på "Bring it on" underbart bra.. hahahah ELISE liknelse hahahahhaa (a) fett kul, Em kom också förbi. När filmen var slut så skulle jag börja dra mig hemåt men istället åkte vi till Tyresö för att kolla typ Tyresö-Bajen som spelade ST.. haha (a). Träffade mina underbar Hult & Söderberg där :D <3333

hemma nu, ska kolla film typ sova lite kanske hahah (a)

för bilder kolla in www.browndiie.bilddagboken.se

// Jennie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0