forsättning på 11/1 -08

jaja nu har hela den här dagen gått.. fett lack på bilddagboken förtillfället menmen.. OMG palla!! ;S
åkte som sagt var till träningen, haha fett jobbiga ungar på bussen!! :@ daaampa på dem assow! hhaha sen kom jag dit snackade med Jenny o maddson som var där först.. sen kom Caoline, Josse och Hult så vi snackade allihopa i omklädningsrummet! hahaha alltid lika roligt.. sen först träning med maddson farbror Mangan! haha (a) sen typ 1 timme med Johan som är en annan tränare i föreningen! hahah (a) nu e vi fan bäst på det vii gjorde idag ;D älska laget, men min Ida var inte med idag.. det blir inte samma sak utan dig gumman </3 sen drog jag,  Caoline och Hult till Donken för att Caoline skulle käka.. hahah Elin fett skön, jag o carro lurar henne att man får ta påfyllning av läsken så hon ba gör det hhahahahaha (a) fanva vi garva, det finns på film OMG!! när vi skulle gå från Donken så puttade Hult Caoline i buskarna och där blev hon liggade och faaan va vi garva assow :D:D shiit.
Bilder finns längre ner!!hahha sen drog jag o Hult till centrum för att handla godis och Carro åkte till sin padre.. :D hahha vi kom typ på att bussen precis skulle gå när vi var klara där så vi typ sprang genom hela centrum för att hinna med bussen och som tur var den sen så vi hann hahahah (a) sen åkte vi hem till Hult och kollade på "Mr och Mrs smith" den e bara för bra assow. ska snart sooova nu assow sjukt trött.. smsade med en speciell hela kvällen haha (a)<3



// Jennie <3

Kommentarer
Postat av: Hult

gumman en av dom dagarna jag
kommer minnas! så
jävla kul med dig assså!
du är
helt underbar
älskar dig

2008-01-12 @ 00:02:25
URL: http://caoline.blogg.se
Postat av: Jennie

naw sötnosen, :) jag kommer också komma ihåg det hära :) älskar dig meed

2008-01-12 @ 11:14:08
URL: http://jenniiee.blogg.se
Postat av: schmidt

stavas smith ;) jag är schmidt :) dont try anyhing :D vet att du tänker på dig å linus ;)

2008-01-13 @ 00:11:47
Postat av: Jennie

hahaha (a)

2008-01-13 @ 21:52:56
URL: http://jenniiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0