slutet av 18/1 & 19/1 -08

hahaha när vi skulle kolla på film kom Stina också! (: haha men när caoline skulle sätta på filmen så typ hängde sig alltihopa hahha så det funkade inte att göra nått.. så vi bestämde att vi skulle spela tjejsnack istället tills Lena o Janne kom hem ;D hahahha fanva roligt vi hade.. Stina; skulle ställa sig på en stol och gala som en tupp, ;) jag; skrika ut genom dörren att jag älskar killar och Caoline; skulle komma på tre länder i sydamerika (vilket hon inte gjorde) hahaha och sen skulle Lovisa och Stina stoppa isbitar innanför tröjorna utan att göra grimarser när de smälte haha (a) filmer kommer snart ;D sen blev det tillslut Bring it on, och smsade haha (a) fett söt film assow.. (: <3 sen typ somnade vi.. GODNATT



vaknade vid typ halv 9 för vi skulle sitta i seketariatet ;D hos pappsen.. Syrrans lag förlorade med 2 bollar mot BK söder menmen, åkte hem o käkade lite sen iväg till Tyresöhallen för att jag skulle spela match. Chillar lite dära, sen ska vi spela iaf.. och jag får värsta astmaattacken!! Tillslut höll jag på att svimma för att jag itne fick någon luft!! Sjukt äckligt asso!! :S ska till läkaren för utredning!! ;S så det var inte kul, mådde så dåligt att jag ramlade ihop efter matchen! sen var jag iaf tvungen att spela dammatchen.. jag kunde inte spela länge i och med att jag inte fick någon luft och jag vet itne om inte min astmaspray funkar eller vad det är! Åkte sen hem iaf.. helt slut efter dagen, chillar hemma och kollar lite film och såklart handboll ;D men det var ingen bra match! :/ hade hur mkt klister som helst i håret efter Dam-matchen, en tjej typ tog tag i mitt hår och drog AAAAJ fanva ont det gjorde!! ;S

// Erixon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0