Cypern

jaha då sitter jag hemma i Sverige igen då.
Kom hem typ vid 5 på lördagmorgon, sen somnade jag direkt. Marcus och jag satt och snackade typ hela flygresan så det blev inte så mkt sömn den natten (a)

Cypern ja,
helt underbart ! alla borde åka dit.. jättefint vatten och bra med soool ;D. Ja vad ska jag säga, typ solat och badat varje dag.. :) ehm båttur en dag, mycket trevligt. Lärde känna rolgiaste människorna. Marcus och Mimmi, haha ni gjorde fan båtturen. Och jag var riktigt modig som vågade hoppa högst upp i från båten ;) haha men det är fan läskigt att bada i havet, jag e ju såå jävla töntig men jag e såå rädd för hajar! ;S menmen, ingen haj och det är jag väll glad för ;P haha! sen flög vi fallskärm efter en båt, sjukt roliiiigt ;D haha ! ;D

bilder finns på bilddagboken. :) www.jennieerixon.bilddagboken.se :)

Igår vare Grönan med Elise, :) hahah förlåt gumms, jag e skyldigt dig :) (a) träffade Rasmus och hela hans familj där :) mycket bra dag. :) Jag, rasmus och hans kompisar kollade på sommarkrysset.. taktida :) sen drog vi oss hemåt. Sjukt trött jag var då! och ingen mat på 12 timmar INTE BRA JENNIE! :@ menmen, :/

idag ska jag nog träffa rasmus, :) ! måste alltså börja göra mig iordning ;)

Puss&kram
//ERIXON <3
P.s. Jag saknar min bästa vän Ida Schmidt <3 /:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0