Kvällen!

dagen blev verkligen inte som jag tänkt mig! ;/ fandå!!

men den blev tillslut bra med hjälp av Em och Lajs. Tack för att ni finns! <3 sen även Marcus ocksåå.. :) och även en annan som inte kommer nämnas vid namn! (a) ! <3
hahah roligaste när lajs, em och jag sitter vid vattnet, då kommer värsta rotwilern (vet inte hur det stavas) haha! och springer emot oss, shit lajs e sjukt rädd för (som hon kallar det kamphundar) och börjar typ nästan gråta! stackars lajs! men jag blev faktiskt lite rädd där ett tag! men som tur va gjorde den inget! haha. Hem till Em, hahha Lajs du e bara för rolig vännen! du och dina bilder säger jag bara, INTE FACEBOOK på dem!

nää imorgon blire skåååne :D fan va jag har varit där nu asså! men det ska väll bli trevligt det med! ;)

Saknar Caoline så mkt </3
"Because of you" betyder fortfarande för mig! <3'

Puss&kram
//ERIXON<3

Kommentarer
Postat av: C. Söderberg

Saknar dig också raring!

2008-07-15 @ 23:58:01
URL: http://caolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0